reede, 12. detsember 2014

Lõpetamata asjade energia

Kinnitus Liitu saamise kohta keeras mu reaalsustajule momentaalselt vindi peale. Fundamentaalne ühiskondlik aktsepteeritavus. Mu looduslik iseärasus on lõpuks ometi pööranud mu kasuks!

Mina, lähtepunkt on 'Mina'. Selgus, soov muutuda on efektiivne. Parem jääge tahaplaanile. Ükskõik, millised teie teened ka poleks, olge tagasihoidlik, keskendunud ja mõõdukas. Tundke naudingut tööst tema enese pärast.

Mõistes oma sisemisi tundemaastikke ja olles läbinud nende dünaamilisi keerkäike, alles siis mõistad sa ego mängulisuse rolli oma maises elus. Sa valid omale karakteri, kes sa olla tahad, olenemata sellest, kuidas sind kasvatati või mõjutati. Suure sita seest on võimatu leida üles iseennast, kui sa oled pisike arglik tuss. Aga võta ennast kokku.Võta oma süda rinnast pihku ja vaata siis, mis sellele valu valmistab. Pigista see kokku ja deal'i seda valu. Ületa see. Ja alles siis pane süda põue tagasi.
Ja nüüd mõtle, mida mõtleb see inimene, kellele sa võlgu oled. Kas keegi isegi tema hingele ei situ? Ja mõtle, kas su enda draama ongi üldse midagi, mis päriselt haiget teeks või on kellegi teise oma suurem? Kas sellel kõigel on üldse vahet, sest valu tundmine on üks, mida ei saa mõõta. Samamoodi ei saa mõõta ka armastust, mis seda muuta saab. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar