kolmapäev, 24. detsember 2014

olla maailma vallutav naine


It takes ten years just to get
Your stinking leg up
Then five more to make it
Not look like shit











Noh, see siin, inimese eneseotsingute märkmed, fenomenaalse uussiiruse piinlikkuse äärel kõndiva naisekssaamise lugu, jumal teab, kes seda loeb. Vanaema, sõbranna, ema, endine klassiõde, endine peika, tulevane peika, eluarmastus, keegi võõras, mingi pervert kultuurianalüütik - kõigil mingi oma pask, mida nad maailma ette ei too. Ja siis saan ma mingitest otsadest ääsida, alati olen riielda saanud, aga see pole mind kunagi kasvatanud, pigem vastupidi. Seda sa peaks juba teadma. Ma võin küll liikuda suure headuse lootuses, aga aastatepikkune sügav enesekriitika, mille tuumaks ikka vana hea mahlane viha - see ongi mu jõu allikas, sest trots TROTS on mul kõikide teie fikseeritud maailmapiltide vastu. Teie võltsjumalate, hirmudest ülesaamatuste, lagunenud armastusmäestike ja toorusekartuste eest ei kavatse mina oma isikuga küll teie elu kergemaks teha. Ma olen vaeva näinud, et olla see, kes ma täna olen. Kuna olen õppinud ennast armastama selles nii vihkavas ja erinevustpärssivas maailmas, siis jah, see annab mulle eelise teha ükskõik, mida teistest paremini. 

Aga kui sina ei suuda isegi enda mugavustsoonist välja tulla, et me teineteist tunda saaksime, sest sa kardad ja tunned ikka veel ennast nii fucking ohustatult, siis tee edasi oma enesehaletsustrippi, mida sa kusjuures isegi teadvustada ei pruugi. See ei lähe aastatega paremaks, kallikene, üldse mitte. Ja kui tuleb aeg, ja see aeg tuleb, kus su aastaid teenitud rahaga ei kõlba persetki pühkida, siis saad ainult ennast süüdistada, et usaldada ei suuda. Su instinktid võivad olla tugevad, aga nad on nii kaugele ära peidetud, et sa oskad heal juhul ehk ainult tappa ja keppida. Ja selleks ma sinu jaoks olengi - et viia sind oma ürgsete tunnete äärele. Nii lähedale iseenda tungidele, et sul polegi aega mõelda. Kogu mõtlemise energia on 20. sajandiga sinu eest juba ära kasutatud! Millal sa sellest aru saad?  Lase lahti oma igapäevast, tunnista oma tütrele, et sa oled inimene, kes vajab eksida ja kogeda, ära parselda kogu aeg oma sitta tuju teiste vigade pähe! Maailm on oma dünaamikas ikkagi TERVIKLIK, see ei ole su isiklik egotripp, kõik ei käi ümber sinu vaid sinuga koos. Kui sa vaid lõpetaksid enese vältimise, siis lõpetaks maailma ka sinu vältimise. Või vastupidi. Alusta, kust tunned. Ekstraverdist introverdiks või vastupidi, vahet pole, ära lihtsalt ürita kogu aeg kõike nii kuradi õigesti teha. Alati kannatab kuskil keegi ja sellest paremat õpetajat polegi! 

JA MINA OMA SUUREPÄRASUSES esindan kogu inimloomuse variatsioone, see on sinu probleem, nagu see on minugi oma, kui sind kunagi kuskil miski häirib. Mis minust nüüd ja edaspidi välja tahab voolata, nagu ta on ennegi voolanud, olnud alati peegelduseks sellele, mis mind ümbritseb. Tunded tulevad nagu meres on lained, kord tapvad, kord hellitavad, sest see on elu ja ELU on vaja kogeda, et sellest õppida. Kui sinul on paha on ka teisel paha, aga kui sa sellest rääkida sooviksid ja lausa tahaksid, saaksime kõik muredest paremini aru. Palun, saa aru, et aidates iseennast aitad sa oma kõige lähemat ja otsapidi ka kõige kaugemat endast. Lase lahti hirmude kartmisest  ja turvalisest ebamugavusest. Elu on muutus. Muutus on areng. Armasta ennast, nagu minagi end olen armastama õppinud. Et armastada sind.


See ei ole jõulusoov. See on hingehügieen. Fix yourself up for more to come! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar