neljapäev, 25. detsember 2014

armastusepuhkus

Tõsisasi, millega ma end nüüd lohutada saan, on tõenäosus, et inimesed on ikka veits tuimemad kui mina, tavaliselt. Inimesed suudavad kergemini unustada, mööda vaadata, olla intertsed. Neil ei lagune maailm koost nii kergelt, kui minul see lagunenud on. Ja kindlasti ei ole nende emotsionaalne tundemaailm nii seebiooperilikult dramaatiline ja poeesiahingeline. Thtat's just me. Ja nüüd uus eksperiment: elu minimaalsete emotsioonidega.

LOVE IS A BETTER TEACHER THAN DUTY

See ei tähenda, et empaatiat poleks. Puhkus armastusest on oma empaatia taltsutamine. Investeerida ei saa ka lõputult. Endki tuleb hoida ja emmata. Egoismist saab tervendav sisekiirgus, mis iseendaga armastaval kohalolemisele kiirgab rahulolu. Ma usun, et distsipliiniga saab iseend oma negatiivsetest mõttemustritest eemdaldada, korrutades, see on - olles ärkvel iseenda mõtete tonaalsusest. Jah, ma tegin eile hulljulge teo, mille pärast ma ärgates põen, aga mis siis? Eile oli mul see kindlus, tugevus, veendunudolek ja need kõik on head omadused. Täna on täna, ja kui ma olengi täna nõrgem kui eile, siis tegelikult on mul ju valik - kas ma kahetsen oma eilset tugevust, pidades seda täna nõrkuseks, või ma olen sama badäss kui eile ja unustan oma nõrkuse? Sest oma nõrkusest ju kasvatataksegi välja kõige suuremaid tugevusi ja kõige haruldamaid tundmusi tuntakse.

Enesest peab mõtlema kui päikesest. Enesesse tuleb suunata soojus, mitte mahajätt. Ma olen iseendale vajalik, seetõttu saavad minust kasu ka teised. TERVIKLIKKUS, elulised jõud, päikese energia. See märk nõuab looduse poolt loodud terviklikkust. Ta kehastab looduse püüdlust eneseteostusele ja näitab teed, mida mööda minna, mitte mingil saladuslikul põhjusel, vaid teie isiksuse nõudel.

MÄNGULISUS
kaardi tähendus: mäng ja lõbu
siin on inglite olemise viis! Inglid palvad teil oma ellu enam mängulisust tuua. Teadke, et mäng on vajadus, mitte luksus.

Inglid teavad, et teil on palju kohustusi ja vajadusi. Te vajate aega, raha ja palju muud. Selle kaardi tõmbamisega saite inglitelt sõnumi, et igapäevased nalja- ja naeruannused aitavad kõike kergemini saavutada. . Võite protesteerida, et teil pole mänguliseks suhtumiseks piisavalt aega, raha ega energiat. Sellele vaatamata kinnitavad inglid, et mäng on hea investeering, mis annab kuhjaga protsente.
Lõbutsedes ja naerdes te lõdvestute. Lõdvestunud olekus tekivad teil head ideed, te olete ühenduses jumaliku allikaga ning saate energiat kõrgemalt tasandilt.
Ammutatud inspiratsiooni ja energia varal on teil kergem oma soove manifesteerida. Te tõmbute suurepäraste ning abivalmis inimestega. Tihe optimistlik olek loob teile uuesi võimalusi. Kui elu sellest küljest vaadata, on selge, et te ei saa mängulisust enesele enam kauem keelata.


Ja järgmised küsmused kaartidelt, mille sümboliteks
enesearmastus - tagupidi lapsed
tulevik - tagurpidi loovutamine ja vabastamine
üldine armuelu - unenäod

Suitsetamine on minu rituaal, sest ma vajan enese sisemisele põlemisele kinnitus selles reaalses mateerias. Seetõttu olen enda sees välistanud selle kahjulikkuse, sest kahju tuleb ainult sellest, mida me kahjuks loome ja vastupidi - kui sa võtad olukorrast selle, mida sul enese jaoks vaja on, siis saadki sealt vajaliku. Kaartidele omistan ma tagurpidilisuses praeguse seisuga ka selle, et enesearmastus, mis väljendub laste sümbolis tagurpidi on minu eneseotsingute (mis on alati mänguline, sest maailmas ei ole midagi fikseeritut) väljapoole suunatust, nagu see blogigi siin. Mu sisemine laps on alati olnud edev karakter, nii ma ennast maailmale ka näitan, võttes erinevaid karaktereid ja näidates erinevaid nägusi - et mul üldse on neid nägusi rohkem, kui üks, annab seda suurema võimaluse mänguks, mis on elamine.
Tuleviku loovutamine ja vabastamine on igapäevane mehhanism, millega olen juba kuid teadlikult tegelenud. Tagurpidisus näitab jällegi väljapoole suunatust. Ma annan lahti vajaduse olla oma emotsioonidest sõltuv, vabastan isikud ja tunded, mis mind kellegagi aheldavad. Armastus on vaba tahte puhtaim vorm. Selles ei saa eal olla kohustust, sellist, mis on seotud aheldumisega, vaid kui, siis tinglikult ainult vajadusega olla kellegi jaoks vastavas aeg-ruuumis, mis on omamoodi vahendamine - energiate jagamise vajadus, sest armastus on ikka seotud vahendatavusega selle enese sees.
Üldine armuelu on seega seoses alateadvusega, kõigegea, mida ma enesest veel ei tea, seda ei oska ma ka reaalselt kogemuses teadvustada. Et minu seksuaalsus on pidevas kujunemises, nagu muugi mu elus, peaksin sealt leidma viiteid, kuidas oma hirme lähedusega võita.  Enese seest peab leidma kindluse mitte olla hüljatud, sest iseennast ei saa mitte kunagi hüljata. Keegi teine võis mu kujunemisjärgus mõjutada mu kontseptsiooni lähedusest, aga ma lasen selgi minna, sest see ei ole kellegi süü, et neid jälitavad mustrid. Mina lasen sellel mustril minna. Ma ütlen ikkagi lähedusele jah, ega eelda sellest midagi peale hetke enda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar