kolmapäev, 3. detsember 2014

teade kosmosele

Sex is important to the Leo woman. Very important. The physicality is a bond, and also is the primary way you can show how desirable she is.

Sujuv üleminek igatasandilisele leppimisele lööb vahetevahel alanduse haavu, aga alandust tekitan endale ma ikkagi ise - enda ebakindlusest kinnihoidmise näol. Avastan end nutmast mõne kahe inimese arengutee erinevuse tõttu, ja lasen endast täiesti puhtalt sellel tundel oma kulminatsioonidega läbi voolata. Hüsteeria käib nüüd põhjas ainult sekundiks, nii kaugele olen saanud nädalatepikkusest enesehaletsusest ennast. Sellega on hästi, tundeid tunda on normaalne - muidu poleks varsti enam midagi järel.

Nüüd lähevad asjad mu enda jaoks isegi üllatavalt sügavale, sest edasi on vältimatult vaja kavva võtta oma füsilogoolilispsüholoogilised reaktsioonid. Suits kipub ise käest ära kukkuma viimasel ajal, sellega läeb nii nagu ma arvestanud olingi. Aga intiimsusküsimused, tundub, jäävadki täielikuks müstikaks, sest see on ikkagi maastik, kus on mul juhendajat vaja. Ainus viis teda kohata, on ilmselgelt kaotada vajadus selle probleemi prioriteriseerimiseks. Las minna, las jääb midagi tegemata, ma ei saa praegu sinna midagi parata. Saan kahtlustada mingeid seoseeid jne, aga ega seal lahendust välja ei mõtle. Skorpioni ja Sõnniga, kes on kõige vähemsobivad partnerid selles vallas, olen oma klassikalise välistamistöö teinud, nüüd tuleb teemal minna lasta. See tähendab - keerata see uueks inspiratsioonivooluks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar