neljapäev, 2. august 2012

Minu august

Sain täna püksid valmis. Tegin pilte, aga mitte ühtegi pükstest. Eesmärk polnudki esmajärjekorras saada istuvaid pükse, vaid eelkõige oli oluline töödistsipliini harjutamine ja konstanteerimine, et alustatud asju tuleb lõpuni teha. Sest jah - see on kõikide mu probleemide algidu: kannatamatu lahmerdamine. Ja istuvuse kohalt - ei ole tegelikult kõige hullemad. Üks säär oli teisest tunduvalt laiemalt välja lõigatud, rääkimata asjaolust, et ma tegin püksid lapitehnikas. Kasutasin küll põhiliselt teksat, aga teksal ja teksal on ka suur vahe. Oleks pidanud piirduma ainult Leviste lammutamistega, oleks see projekt tunduvalt paremini läbi läinud. Peaksin ilmselt tegema nende test väljaskäimise, kui ma näiteks.. teise paari normaalseid pükse valmis saan? Seda tahan igatahes kindlalt alustada. Vaja oleks ainult häid lõikeid, sest nendele, mis täna valmis sain, me vanaemaga põhimõtteliselt leiutasime mu lemmikpükste järgi lõiked. Ühesõnaga saaks palju asju nüüdsete teadmistega tunduvalt paremini teha. 
Alustuseks paneks pilte töötoast, edaspidi detailid. Mõne asja annaks jälle hea meelega ära.





10 senti maksis Inglismaal tehtud nahast klassikaline käekott


Hommikul enne õmblemist tahtsin enne masina taha istumist mingit eelmängu. Tegin kunztinstallatsiooni haaknõeladega, mida on koos igasuguse muu metalljuraga nii kuradi palju kogunenud, et peaksin mingi heavy asja varsti valmis keevitama.




Püksid näevad välja pmtselt midagi sellist
Ja kui need ära olin õmmelnud, siis tegin endast pilti. Ilgelt mitu aastat pole midagi sellist teinud. Ma pole kuri, lihtsalt see nägu on selline, kui ma ei naerata.
Kui ma peaks kunagi lapse saama, siis ta näeb välja midagi sellist. Tema konkreetselt on Kudrun.

Nende pükste jooksul lõhutud õmblusmasina nõelad.

Selle pluusi ma annaks ära. Ta läigib hullupööra ja ma ostsin ta mingis Beyonce'i vaimustuses.

Peaaegu oleks ära visanud. Eile kraapisin äraviskamisele määratud kaltsukotist välja.

Ta on pikk, aga mitte piisavalt, et seal all ainult retuuse kanda. Kui sa just Eriti Litsakas Hoor ei taha paista.
Ja siis see kott. Tekitab ambivalentseid tundeid. Nii üle võlli, et tegelikult sobib juba viigipükste juurde ka.
Kui keegi midagi tahab, siis võib küsida. Ma käin Tartus ja vahel isegi Tallinnas ka. Ja järgmine projekt on Aeti mantel. Enne peab vanaemaga sõstrad ainult ära korjama.

1 kommentaar:

  1. just midagi sellist ma ette kujutasingi, aga you must have triikimisnurk. minu ainuke närverahustav tegevus hetkel, on triiksärkide triikimine.

    VastaKustuta