esmaspäev, 13. august 2012

Peavalumaailm

Aetilt. 80ndate glamuur. 

Jaks tõi Poola Woodstockilt (also known as Sead Lasti Laudast Välja) linnupeeglikese.

Kas saab veel rohkem hipimaks? Õnneks on see tagi päris nahast vist.

Ka mina olen moodne inimene ja näitan seda teile oma elustiili detailpiltidega. Varsti teen ka uduse pildi hakklihakastmest, sest selle maitse on vapustav.


Ega see beebiema  mingi malts pole

Võib mu peale kurjaks saada, aga minu meelest on see nii ilus, et võtsin jultumuse seda jagada.

Siin ma väljendan oma suhtumist glamuuri I

Siin ma väljendan oma suhtumist glamuuri II

Käisin rokipeol ja üritasin salaja ägedatest hilpudest pilte teha, aga kõik tulid udused, sest ma pole oma püstolit korralikult tundma õppinud ja käed ka pidevalt värisevad. Aga see selja lõige on ilusti näha.
Selja peal olid ägedad märgid - jooksid ilusti üksteise all. Ja kenasti harmooniline komplekt inimesi.

Seal oli soome bänd, kelle kõigil liikmetel olid sellised väga korralikult needitud tagid. Väga kõva vaadata.

I am an expressionist.

Siin ma väljendan  oma suhtumist glamuuri III

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar