teisipäev, 7. veebruar 2012

My Look Diary

selliste piltidega petan ma kõik ära

muidu olen pigem selline

ja parematel päevadel tegelen ka pooldumisega





Vaatasin ükspäev Ariel Pinki videosid jälle. On ikka haige tüüp.

check out the wig I made for my winter

kujutan ette, et olen sama peen kui rikkad tüdrukud

 9gag

(arvasin kogu aeg, et mul on ilusam nina)

friendly fish

kooki?

sirgendasin juukseid enne kui Riinuga rummist segi jõime pühapäeva õhtul

Riinu polnud ikka veel, aga ma jõin juba paradiisijooki ja see on Kairo pilt seal taga
Siit vaatasin seda  ka just praegu.  Ameerika on ikkagi kerge tekitama okserefleksi (igaks juhuks) aga ma ületasin end. Ja seal oli asju, mis mulle meeldisid: you are your own world ja tõsisasi, et mood on kultuuriline nähtus + iluihalemine peakski olema ka kõige guccimuccimate topdisainerite peas kui miski kaduv ja pigem habras kui inimeste manipuleerimine. Seda viimast siis ärilises mõttes. Mul on kogu selle enda maailma reaalsusega ühtimapanevusega ületamatuid probleeme, mis pole täiesti võõrad ka Tom Fordile, mis on rahustav. AAAAH ja muidugi steitment millega ma tahaks kogu aeg ringi käia: sul võib olla väga palju raha ning sul võib olla hea stiil; sul võib olla väga vähe raha ning sul võib olla hea stiil, aga kui sul on palju raha ja sul pole stiili, siis on perses.
Oskar ütles mulle kunagi, et ma näen alati stiilipuhas välja, aga see ei tähendavat veel, et ma oleks stiilne. Noh, parematel päevadel mulle väga VÄGA meeldib mõelda, et ma olen stiilikunn. See kaldub ilmselgelt tegelikult kategooriasse "usun ise nii palju, et see töötab", aga ega ma täit tõde ei tea ja ei saagi kunagi teadma. Isiklikult on riietumine ikkagi liiga palju mu emotsioonidega seotud. Kui ma kannan hästi suurt ja pikka, peaaegu koledat mantlit, siis olen ma tõenäoliselt maailmas samamoodi eksinud nagu oma kehaga selles ülisuures mantlis. Esteetika kaotab tähenduse, kui on teisi - esteetikat ületavaid - tundmusi. Stiilipuhtus siis tema arusaamade järgi on võib-olla see, et sa ei kanna kunagi midagi, mis poleks sulle omane?

1 kommentaar: