neljapäev, 30. august 2012

Las ma kiiritan su silmi

Vastik tunneteta mehaanika! Kaotas praegu ära ilusad vagunipildid ja uute pükste lahtilõiked.. Selle asemel panen siia neid, mis alles jäid.
Ja lõpuks mõned pildid kelpapükstest ka. Projekt sai end ammendatud 95% juures, kus ma ei leidnud enam motivatsiooni, et teha viimaseid korrektuure, kuna arvestades kõike - mu iseloomu, materjalide sobimatust, töömahtu jne - jõudsin ma isegi kaugele. Ja pingutasin veits ülegi.




Usu või ära usu, aga see on parempoolne osa tagumikust.


Nüüd on mul paranoia, et mu arvuti võib jälle iga hetk koomasse langeda, kuigi ta on suvel üsna palju puhkust saanud.  Ma muidugi ei tohiks sellest suurt numbrit teha. Asjad surevad, aga elu läheb edasi. 
Beck
See on laste kleit, mille täikalt omale selga jätsin. Värvisin taskud, nööbid ja pool kraed. 
 Uuus distsipliin olgu enne ja pärast efekti pildistamine. Iga kord kui ma uue näraka saan ei suuda ma midagi peale värvide segamise teha, aga tuleb siiski leida rahu. Tuleb võtta asja rahulikult.
See on Body

Viimistletud pildi ma muidugi kustutasin kogemata ära. Aga üldpilt viimasest maalist on selline.
Ma tegelt tahaks rohkem tuusa panna ja üritan mitte olla hoolimatu oma mehaanika suhtes. Keegi kunagi rääkis isegi oma arvutiga suhtlemisest - et teda võib taas tööle seebidata, kui piisavalt kannatlik olla. Ja väike punane Canon võib olla liiga palju raputamist saanud.. või on aeg Picasa prügikasti visata. Olen avatud alternatiividele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar