laupäev, 29. september 2012

it's your neighbour the junkie, you should see if she's still alive

Tulin just naisterõivaste konstrueerimise kursuse esimesest tunnist. My dear god where have I buried my sense of logic? Täiega piinlik on oma mõtteaegluse pärast. Eelkõige iseenda ees loomulikult. Tekib konkreetselt selline lühis, kus ma jõuan isegi muuseas mõelda, et c'mon, kaua ma mõtlen. Rääkimata sellest, et iga kord kui ma online kellegagi räägin, pean ma kasutama õssi ja googlit, et iseend kontrollida. Millal see asi küll nii lappama läks.. Igal juhul kõige konkreetsem, mis ma täna selgeks sain on, et ma pean teistest kolm korda rohkem harjutama, et olla keskpärasel tasemel. Siit hakkavad vähehaaval hargnema vanad käegalöömised, mida ma praegu olen sunnitud kompenseerima hakkama, sest ma TAHAN. TAHAN KOMPENSEERIDA. Õnneks on mul selle jaoks aega, sest praktika lükati TK poolt edasi. Mis omakorda tähendab ka seda, et ma hakkan ikkagi igal pool tilpnema homeless style. 
Eile öösel ma magasin oma venna voodis Tartus ja maja ees käis terve öö mingite osside lõugamine. Mul ei tulnud und ja isegi kui ma suutsin suikuda, siis hakkas mingi chick hüsteeriliselt ulguma ja see tekitas sellise une ja ärkveloleku deliiriumi, kus ma kompasin askeesi, semiootika ja moe piirimaid, mis minus järsku kokku on saanud. Läbi moe tundub märgiteadus esimest korda eriti hädavajaliku väljendusvahendina, olles justkui keeleks visuaalide maailmas. Mind tohutult võlub riideskäimise idee juures see, et komplekt räägib enda eest ise. See on iseenesest passiivne, vaikne ja kergesti ignoreeritav suhtlusviis. Ma ei kujuta ette, mis võiks praegu veel lahedam olla. Kuigi tegelikult on sel ka midagi ilmselt pistmist romantikaga, milles iga element on atmosfääri kujundaja. Mina lihtsalt tõlgin toimuvat iseenda keelde nagu iga teinegi. Aga ratsionaalses maailmas ehk ongi siis asi selles hoopis, et mul läheb vahepeal tõlkes midagi kaduma ja kuna ma sellest tulenevalt pean kaduma läinud mõtet uuesti konstrueerima võtabki kogu protsess nii neetult kaua aega. 
Näed, ma olen hästi keeruline inimene ja mul on väga raske elada. Plaan B: idioot ja xanax peale.

1 kommentaar:

  1. say what!! ma täiega sakin juuste kasvatamises ehk mul on nüüd italian granny style haircut. tsipa pikem kui sul.

    VastaKustuta