neljapäev, 20. november 2014

poco a poco crescendo

Olen siin Viljandis astroloogiat uurinud ja leidsin, et mu Itaalia unistus polegi täitsa tühjast kohast tekkinud. Arvestades mu Lõviloomust on see suurepäraselt loogiline, kui vähegi mõtlema hakata: uhkust ja inimlikkust tajun ma itaalia temperamendile mõledes intuitiivselt esimese asjana. Olles enese keskmele nii lähedal, tean ma, et ka minu eripära on egoistlik au, mille tõttu ongi üheks Lõvile soovitatud paigaks Itaalia, eriti Rooma, kuigi ma kujutan pigem talupoeglikku lõunat ette. Väärikuse esiletõusuks on mu elu jooksul olnud nii palju soodustavaid tegureid ja juba sünnikaartki paneb osasi iseloomuomadusi aina üle kinnitama. Ajavööndiga panin esimeses kaardis mööda, seega on esimesena väljakäidud mõju Skorpioni asemel (kuigi see ka puudutas) hoopis Neitsi:

ASC (1.maja tipp) NEITSIS:
Teie "mina" kujund - tark, korralik, ettevaatlik, praktiline, vahel isegi liiga tagasihoidlik. Teie aktiivsus on suunatud pigem intellektuaalsesse sfääri. Iga tunde lasete läbi kahekordse filtri. Kalduvus konkreetsusele ja täpsusele. Te ei usu midagi uisapäisa ja analüüsite kõiki asjaolusid. 
Eelistate tegevusi, mis nõuavad tähelepanu, keskendumist ja pikaajalist püsivat tööd. Püüdlete täiuslikkuse poole, sageli lihvite detaile nii põhjalikult, et kaotate silme eest terviku. Võib ette tulla olukordi, kus Te ei suuda puude taga metsa näha. Mõnikord omate kalduvust takerduda detailidesse, kaotades sellega väärtuslikku aega. Märgates mõnd probleemi alget võite seda niivõrd innukalt lahendama asuda, et kasvatate ta oma mõtetes suuremaks kui ta algselt oli. 
Olete kriitiline ja näete kõikjal vigu, olete nõudlik nii enese kui teiste suhtes - sellest sageli rahulolematus ja mõningane virisev-rahulolematu hoiak. Halvimal juhul võivad kahtlused ja ebakindlus nii enda kui teiste suhtes muutuda haiguslikuks ning hakata segama spontaanset käitumist. 


Detailid ajavad mind kohati hulluks küll, just mainisin ju aksessuaare Kaksikute puhul. Ah, kõik viitab mu liigdramaatilisele meelelaadile, mille vastavaks tasakaalustajaks saabki olla kõige paremini mu elus praegu hr Talv, kes oma emotsionaalse (mitte halvas mõttes) sügavuse puudumisega tasakaalustab minu hulluseni minevat võimekust tunda. Selles ongi meie teineteise aitamise võimalus, et minul on toorest jõudu, ürgset tuld, millega kütta, aga temal rahulikkust, vett, millega mu üleliigsed hirmud minema triivima saata.
So we succeed.

Raha sain mussi mängimise eest ja pole seda elusees nii ratsionaalselt kasutanud vist kui nüüd. Aga ikka jääb puudu. Kontolt leidsin kavala söögivõtte, millest oli alles 1.53. Eilsest kummitanud magusanälg (trennist!) sai rahuldatud snickersi viispakiga. Olen söönud 4. Nüüd läheb 6 pelmeeni ja natuke praekapsast sama rotis seisus Heli arvelt. Isegi varastada ei saa süüdimatult, kui su sõbrad on samasugused nälgivad kunstnikud. Aga koos nälgida toiduarvelt on normaalsem, kui käia ja tööl ja nälgida nii toidu kui vaimu najalt üksinda.
3 tunni pärast hakkavad teaseri võtted, Heli on täiesti peast segi juba, igasugused takistused on terve päev olnud. Ma olen lihtsalt nõder, nii hinges kui kehas. Goodbye härra Kaev! Teeme selle nüüd ära.
Võimalik, et jääme akadeemiasse ööseks, sest maja valvega on mingi värk. Saangi sealt lihtsamalt Tallinna poole minna, sest kell 10 hakkab homme kirjandussaate teaseri filmimine. Räigelt läbikepitud on kohati olla, kui sa jooksed ühest maailma otsast teise, et tööd teha (nüüd alles hakkan mõista, et pole mingit aega, mil poleks tööd teinud ja vabakutselisena veel eriti - töö on töö on töö, muuseas), samal ajal peos sente lugedes, kõht korisemas, avastades, et ei, selle vanaema juurde sõidu bussiraha pean ma kokku saama kerjates. 2 eurot, keegi?
Aga siis neelan selle uhkuse alla. Kirjutangi sotsiaalmeediasse, et nüüd on nii
müüa keha
müüa hinge
vahet pole
osta ainult ära
lunasta mulle
kui vähegi usud
et tõesti teen tööd
kunsti mis mõnitab näljaga

10010529165011 SEB
Triin Tasuja

See on laskuda oma väärikuse alustaladeni ja sealt nõgusa selja ja sirge kaelaga pea püsti ajada: palun aita mind. Sest ma tean, et ma annan endast nii palju, kui ma suudan, et ma võin ka vastu küsida. Kui ma jääksingi elu aeg lapiga vehkima ega arendaks iseennast, siis pole mul sita palga meeleheitest ärakulutamise tõttu õigus kelleltki midagi küsida. Ent eos juba lepin sellega, et maailm ei tule mulle järgi, ei tahagi oma väikest halli aju kulutada sellele, mis võiks olla üliinimlik empaatia alge: kujutada ette, mis tunne on olla teine inimene.
Kui oma snickersit ostsin säästukas, oli mu ees kaks küürutavat vanainimest. No nad olid tõesti küürus, mingi 80 kraadise nurga all. Ja täis elujõudu! Tundsin end näljast hoolimata momentaalselt veel vitaalsemana. Inimene, kes ei suuda isegi enam sirge seljaga käia (pshüsomaalia 1 2 3), omab ikkagi veel sellist indu hingata ja kogeda. Elu tuleb tähistada ja hinnata, ükskõik, kui värdjaks meid maailm pidada võib. 
Millist totrat, iroonilist naudingut pakub mulle kannatus.. See on lihtsalt kõige alalisem tunne, mida ma tean. Omamoodi on see turvaline, sest kogu selle pöörase elu jooksul on olnud ta minu püsivaim kaaslane. Aga et olen saanud lahti oma negatiivsest suhtumisest on mul panna nii palju muud rõskuse asemele. Kohalolu, jõud, naeratus ja usk - ma olen sinu jaoks, sest ma vajan seda. Ainult mitte anda hinnanguid, sest need pärsivad mõistmise totaalset võimalikkust. 

Nii ma elan ja kogun ennast täis. Ego on mu kest, kellel on nii mõnigi suurepärane roll selgeks õpitud, aga praegu on aeg väga paljudest neist karakteritest lahti lasta, kes mind aastaid kaitsnud ja valvanud on. Ükski maailma Mihkel ei saa olla mu elu ainuke kanal, mille läbi kosmilise armastusega kontaktis olla. Ma lasen tal iseendast läbi minna nutu ja naeruga korraga - oli ilus, aga nüüd aitab. Palett on värvidest pruuniks segunenud, sellega ei saa enam adekvaatseid pilte maalida, see on oma aja ära elanud. Eluarmastus. Nüüd algab Elu armastus.

Veenus 12. majas: 
Olete äärmiselt romantiline ja hingeline armastaja. Kui armute, siis löövad Teil tunded võimsalt pea peal kokku, nii et Te pole enam võimeline midagi muud nägema ega kuulma. Abiellute pea alati armastusest, mitte kunagi ei tee Te seda mingite kainete arvestuste pärast. Samas on Teil kalduvus oma armastatut niivõrd tugevalt idealiseerida, et Te pole võimeline teda kaine mõistuse abil analüüsima. Te näete oma partneri juures eelkõige seda, mida näha tahate. See on nii suhte alguses. Hiljem hakkate aga oma partneris nägema kõikvõimalikke puudusi (mis loomulikult on ka Teie elava fantaasia vili). Seltskondlikes suhetes olete üsna samuti üsna idealistlik. Tunnete kaasa kõigile, kes on Teist viletsamas olukorras. Kuna püüate kõiki jõudumööda aidata, siis võidakse Teile ette heita iseloomu puudumist ja mõjutatavust. Tunnetate väga teravalt oma seost kogu elava loodusega. Olete võimeline asetama ennast teiste olukorda. See annab Teile oskuse mõista teiste inimeste hingeseisundeid. Selle seisuga võib olla suurimaks probleemiks see, et satute kergesti oma partnerist sõltuvusse. Teil on raske iseseisvalt otsustada ja tegutseda. Lahkuminekud on Teile eriti rasked taluda. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar