reede, 7. november 2014

VÕITLEJA ENERGIA

"Hingesvõitleja ruun. Te peate võitlust omaenda minaga. Tahtejõu suurendamine, sõltumatuse saavutamine tulemustest, pidev olemusliku teadvustamine - need on hingevõitleja iseloomujooned. Teil tuleb tegelda oma iseloomu kujundamisega."

Olenemata, kus ma olen, kellega ma olen, mida ma teen või kuidas - see rõhuv hingekaalukuse raskus domineerib mu olemist ikkagi. Kuigi selle kõrvale on tulnud senitundmatu kergus, täielik üks- ja kohalolemisvõime, ei kaogi see rõhuvus vist kunagi kuhugi. See on seotud minu elu tajumise kogemisvajalikkusega, nagu igal meist on oma maailmataju kodeeritud alates tema sünnist. Ma tahaks nii väga teada, miks minul just selline mitte millestki otseselt sõltuv või seoses olev tinane pomm hinges istub. Ja enam see ei plahvata, ma tean, sest ma suudan oma emotsioone ratsionaalselt seletada. Millal see minust välja veereb ja igavikku kaob? Mida ma valesti teen, et mind nii painavad lüngad jälitavad, mis mul kergelt hingata ei lase?
Mis kurbus ja raskus see on, mis mu potentsiaali pidurdab, kui ma ometigi olen liikuma hakanud oma tõeliste hingeviitade teel? Ma tean, et rada, mida ma käin on õige, inimesed, kellega ma lävin usuvad mu võimetesse olles kinnituseks mu enda riskidele, aga siiski see kummitav tunne, justkui hoiaks keegi mind kinni, tagasi, ainult iseendale..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar