kolmapäev, 28. jaanuar 2015

Kosmiline sünnipäevakink on: Loomeind.

Kas kired on arengu tunnus?Jah, aga mitte täiuse tunnus; nad on aktiivsuse ja oma "mina" tunnetuse märk; algelises hinges on intellekt ja teadvus idu seisukorras.
Oma kirglikkuse põhjendusele olen ma viimasel ajal kõige rohkem selgitust otsinud. Ja olles armastusloo kirjutamisega uue nurga leidnud, mõistan ma kirele viitavaid saatuslikke märke adekvaatselt, tõeliselt ilma emotsioonita, alles nüüd. Olen loo emotsionaalse kogemise jõudnud täiesti ära protsessida ja nüüdne teadlik töö olustiku, karakterite ja tegevusega on oma reaalsuses juba nii paljusid kujundeid täis pikitud, et mulle tundub, et ma ei saakski kunagi muud, kui muinasjuttu vist kirjutadagi. Luuletajast proosakirjanikuks üleminekul on raskekaal paratamatult detailide tähenduslikkusel, mis moodustab ju olulise punktiiri muinasjutustki.  

Ja selle kõige juures on mõelda siin reaalsuses enese peale nii perversne! Mõnest küljest on narkomaan olla siin isegi aktsepteeritavam, sest see on arusaadavam, kui kirjutamise reaalsuste loomine. Kas see on tõesti geniaalsus, luua enneolematut? Paljas lustihimu vaid, mis toitub minu puhul inimenergiatest.  Õigupoolest.. on see nii selle loo puhul.
Aga tagasi esoteerika juurde tulles, siis ma leidsin selle põhilise astroloogia arvutamiskoha, eestikeelse ja kopeerin siia märkmeteks mõned tähelepanekud:
Sünnikuupäev lisab:
Ühendatud alistuvus ja jõud ning on soodne kestvaiks sõprussuheteks

Elutee number viitab kosmilistele mõjutustele, mis võivad muuta meie elu kergemaks või
raskendada meie püüdluste täitumist.
Elutee number on 8
Positiivne variant - materiaalsus.
Sel teel elav inimene on tahtejõuline ja vapper, võib olla suur
materiaalne ja kaubanduslik edu ning võid tõusta kõrgele, kui ei
kahjusta teisi.
Negatiivne variant:
See elutee on seotud karma võlaga ja kui on tehtud olulisi vigu,
siis võib sel eluteel olijal tekkida suuri materiaalseid kaotusi.
Sellisel inimesel tuleb kontrollida oma janu võimu, raha ja edu
järele ning jagu saada kalduvusest sallimatusele ja ebaõiglusele.
See võib olla ohtlik ja isegi mõrtsukalik tee.

Apogeed on täiendavad võimalused või ka suursaavutuste võimalus teatud eluaastate jooksul. Apogee numbri mõju algab sünnipäevast, mitte aasta algusest.Esimene apogee kestab elu algusest eluaastani 28
Apogee number on 8
Materiaalselt edukas periood. Positiivse elu korral kiire tõus võimule. Negatiivselt elatud elu korral majanduslikud raskused.

Kas see on siis puhas karma järelikult, mida ma siin kogen? Ma pean siin arvesse võtma, et ei tohiks tõlgendada materiaalset ja kaubanduslikku nii maiselt, kui kapitalism seda soosib. Mu suhteintriigidessemässituse kulminatsioon oleks võinud tänaseks päevaks ka vabalt hullemini olla lõppenud, kui see on. Materiaalsed kaotused? Ma ei suuda midagi materiaalset üldse omadagi, kuidas saaks see kadunud olla, mida pole olnudki? Selle loogika põhiselt emban ma veel enam tõsiasja, mida ma viimastel päevadel eriti armastama olen hakanud, et mul on  s o e  koht, kus keegi mulle tingimusi ei sea ja ma saan vabas tempos oma maises olemises oma vaimutööd teha, isegi, kui see nii välja ei pruugi paista. 

Esimene väike väljakutse on 3 ja see mõjub eriti
elu esimese poole jooksul, kuid mõningal määral elu lõpuni.
Ära ole nii endassetõmbunud. Elunditest on ohustatud maks ja kurk.

Täielik reality check! Angiinid ja mandlioperatsioon. Teadvustan, et pean end sundima rohkem seltskondades käima, ilma, et seal alati staaritsema peaks. Work in progress.

Peamine väljakutse on 5 ja see mõjub kogu elu.
Arenda enda võimet muutusi omaks võtta. Samuti hoidu ülemäärase seksuaalse aktiivsuse eest. Elunditest on ohustatud närvid ja suguelundid.

Täiendväljakutse on 2 ja see mõjub samuti kogu elu.
Tuleks õppida teistega koos töötama või mitte lootma teistele. Elunditest on ohustatud närvid, magu ja neerud.

JA JACKPOT MUIDUGI:

Kosmiline aasta on 8, isiklik aasta on 7.
Võnked on halvad kõigeks, mis puudutab materiaalseid asju, kuid väga head vaimseks tööks, õppimiseks, kirjutamiseks, filosofeerimiseks ja reisimiseks. Kuid tsükli eelmised aastad on elatud positiivselt, toob see aasta hingerahu, kui negatiivselt, siis ohustab vaesus ja üksildus.
Eelmise elu elasid mehena.
Elukutse eelmises elus oli:
Meditsiinitöötaja, ravitseja, ravimtaimede koguja.Iseloomult olid eelmises elus:
Arukas, suure enesevalitsusega, olukordi hoolikalt arvestav, nõudlik ja vahel halastamatu, tugeva iseloomuga isik, keda austati, kelle nõuandeid hinnati, kuid keda mitte alati ei armastatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar