kolmapäev, 8. aprill 2015

kuidas ma nüüd pendli paika virutan

Et see kuradi teema saaks end lõplikult oksa tõmmatud, tabasin ma end just täiesti värskelt mõttelt, millelt igasugused vahtuklopitud seebised stsenaariumid on maha kooritud ja alles on ainult faktid, mis, selle asemel, et jutustada muinasjuttu, võivad hoopis rääkida õuduslugu.
Ja ilmselt on nüüd ka asi mu OTSUSES see mull katki teha ja olla luuletaja asemel kirjanik, et ma otsustanud olen emotsioonid millegi huvitavama vastu välja vahetada. Ja ma olen ikka veel väga ülbe, sest ma olen ka samavõrra tundlik niiet amplituud on  p  a r a t a m a t u l t  keskmisesele võimatu. Ma lepin sellega, sest ma TEAN, kes ma olen ega ürita sellele mitte mingil juhul enam vastu punnida ja see EI TÄHENDA, et selle kõige sees ei oleks sundivat vajadust progressi järele. Niiet:

1. kui sa nussid mu hinge, siis eneseväärikuse taastamiseks nussin ma su mainet. Kui sa aru ei saa, kellega sul tegu on; kui sa aru ei saa, et inimene olla on sitaks fucking õrn, siis oled sa mõttetu loll idioot ja mu südamevalu ei tee see sugugi väiksemaks, kui sa sellest mitu aastat hiljem aru saad, kui haiget sa tegid.
2. ära räägi NEVER EVER esteetikast ja moraalist ühes peatükis, kui sa mõtled munniga. Kallikene, veri saab olla ainult ühes peas korraga.
3. kui sa arvad, et minuga esimesel õhtul keppimine teeb mind su lipakaks, siis oled sa tõenäoliselt unustanud fakti, et sa nussisid luuletajat - neil ei lähe märjaks, kui nad armunud pole.
4. kui sa kasutad mu armunudolekut ära enda ihade orjamiseks ega suuda oma elus vastutust võtta tunnete suuruse üle, siis sure häbisse. Hale hakkab.
5. ma ei pea oma kirglikkust häbenema, sest tean, et see erutas sind minu puhul niikuinii esimese asjana. Ilmselt ei osanud sa lihtsalt aimata, et see kirg sind ka lämmatama võib jääda, isegi, kui suhtlemise minuga katkestad. Ise tulid tulega mängima!
6. sellist Tuleprintsessi ei leia sa rohkem mitte kuskilt. Eesti keelt rääkivat vene temperamendiga nõiduslike tajudega ebamaist naist - MITTE KUSKILT. Paras!!!
7. kahetse
8. sina oledki patt, mitte pühamees
9. ma armastasin sind rohkem, kui sa hinnata oskad. Olen poolteist aastat idioot olnud, nüüd aitab.

Nüüd, kus ma siis aina täielikumalt hakkan mõistma olukordade mitmekesisusi, elu alles läheb põnevaks. Mu põhiline usurituaal on taustmõteteorientiiris ELEMENTAARNE enesearmastus. Inimene peab oma selja sirgu lööma, kui ta oma elu valitseda tahab ja tuleb aru saada, millal ja miks tripp sitaks läheb. Better no fuck than bad fuck ma ütlen. Ma väärin kõige paremat, sest ma annan endast parima!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar