esmaspäev, 6. aprill 2015

meheleminekust

Olen hulluksläinud ainult selleks, et vaadelda mõistust distantsilt. Igas psühhoosis on oma loogika, aga ainult see, kes kunagi selles olnud on, saab seda mõista. Elu on nii lihtne, et seda on kerge valesti mõista.
Ja muidugi ma murdusin tänagi ja lasin oma viimasel/ainukesel/põhilisel pendlil end murda. Aga sedagi õnneks üsna adekvaatselt. Ja nüüd lasen ma sellestki hirmust lahi, et mu elust kunagi kuradi Tom Waitsi laul saaks. Pärast supi ära söömist ja kirja kirjutamist heitsin end jällegi rahulikule päevaunele ja kuigi ma aiman ovulatsiooni, nägin ma vahetult enne ärkamise unereaalsuses, et ma olen abielus, ootan kaksikuid ja silitasin ühe oma tütre pead - sellised kolm stseeni. Peaaegu unehalvatus, sest ma trippisin ikka suht teadlikult.

No ja nüüd ei saa jälle magama jäädud.
Ühesõnaga ma otsustasin nüüd jälle ära, et ma lähen mehele, nii mõne aasta jooksul. Kuna ma enne seda metsikut reedet juba ehmatasingi ära selle peale, et raisk, lapsepõlv on käest lipsanud ja pidin seetõttu veel korra proovima hulluks minna - väga ei õnnestunud kusjuures, niisama veits kilkasin ainult - ja nüüd tänaseks täiesti kaineks olen saanud (aitäh, Eline ja Tõnis!), siis pean vajalikuks vaatluse alla võtta peamise karakteristika, mis teeb mehest mehe. It's COSMOTIME!

Ma ei teagi, kumb on olulisem esmamuljel, kas kingad või silmad. Kui kaugelt vaadata, siis hakkab tegelt kehahoiak esimesena paistma. Selg - how do you feel about yourself? Mu antropoloogikogemus kinnitab, et niisama ilusalt sümmeetrilised näojooned on üldiselt lihtlabaselt hüpnotiseerivad, nii et see on suht igav teema. Hüpnotiseerimine on ikka rohkem naiste pärusmaa ja veits nõrk on, kui mingi gigalo arvab, et sellest piisab. No babies for you, sir.
Aga astume lähemale. Lõhn, muidugi! Ilma lõhnata ei juhtu mitte midagi mitte kunagi. Ükskord ma olin toidupoes kuivainete osakonnas ja bizdets, milline kehakeemia ühel noorel väga ebakindlal ja esteetiliselt inetumapoolsel poisil oli. Ma tundsin seda võib-olla lausa 10 meetri raadiuselt. Nii kodune tunne. Muide, üks huvitav tähelepanek on tekkinud veel: kui alguses on füüsiline tõmme ja kontakt, mis end mõne aja pärast devalveerib, siis muutub lõhna tajumine suhtega paralleelselt. Pirtsakas keha, bitch witch.
No ja kui nii lähedal juba olla, siis muidugi silmad. Mul läheb siniste silmadega väga lappama ära. See on ainult väga lambifakt vist. Aga seal silmade taga ongi kirjas, et there's a universe inside this sexy creature. Kui kaua sa julged vaadata ilma sõnagi ütlemata? Mida sa varjad? Mida sa tegelikult tahad? Kas mind üldse huvitab?

Nüüd jõuab sujuvalt sisu juurde ka, sest silmapilk! Selge pilt! Üldiselt on riietus mingis korrelatsioonis mõtetega alati. Kui mõte kaldub pinnapealsusele, siis ei kanna inimene oma riietust välja. Detailid. Ma olen väiksest peale silmateravust harjutanud, sest kartsin ämblikke ja vanaema maja kubises ämblikest. Ta küsis kogu aeg, et kuidas ma need üles leian alati. Tuleb välja, et mul on supervõimed. Tegelt olen oma sundmõtete ja -unistuste ori olnud sellest ajast peale, kui end mäletan. Sellepärast veel mehel polegi ju.
Love is much bigger when you're young, you just have to learn it all again. 

Täna hommikul sõin ma unes jäätist. Ma läksin sinna jäätiseputkasse, kus Kairi vanasti töötas ja kummardasin üle leti, võtsin paksud, kõige suuremad vahvlituutud. Ühesse lasin šokolaadi ja vanilje segu, see on mu lemmik, ja teisse vaniljet. Ma olin täiesti veendunud, et ma olen kahekesti. Hakkasin ühte sööma, kohe päris hea isu ja naudinguga, aga poole peal sain aru, et mul pole teist jäätist kellelegi anda. Kehitasin õlgu ja mõtlesin, et mis seal siis ikka. Enda poolikule jäätisele tahtsin veel juurde pannagi, mingi seletamatu ahnus. Let me break it down, jällegi:
To dream that you are eating alone signifies loss, loneliness, and depression. You may feel rejected, excluded, and cut off from social/family ties. Eating may be a replacement for companionship and provide a form of comfort. Alternatively, eating alone reflects independent needs. Also consider the phrase, "what's eating you up?" in reference to anxiety that you may be feeling.
Thus, food is a metaphor to fulfill and gratify your hunger for love and desires. Frozen foods may refer to your cold emotions and frigid ways. Eating certain foods also refer to qualities that you need to incorporate within your own self. To see or eat ice cream in your dream denotes good luck, pleasure, success in love and satisfaction with your life. You need to savor the moment and enjoy it. Alternatively, the dream may suggest that you need to cool off and not let your temper get out of hand. On the other hand, the ice cream may be a pun on "I scream". Perhaps there is something that you need to let out.
Nii et kõik paralleeluniversumid on mu meeleseisundiga täiesti korrellatsioonis. Üksindus mõjub mulle hästi. Mõistuse lööb selgeks. Kohe väga selgeks. Nii selgeks, et ma mõistan, et mul ei ole mõtet üksinda elada, aga see pole enam mingi meeleheide, vaid teadmine. Teadmine sellest, kuidas hakata oma tulevikureaalsust kujundama. See tuba siin Supilinnas on ajutine, ma ei hakka siin isegi söögitegemisele mõtlema, sest miks ma peaksin endale süüa tegema? Inimene vajab tegelt väga vähe. Ja mu töö on mõtlemine. Muutkui istun, tikin, kuulan ja mõtlen. Ja vahin neid kasse ja vareseid aknast. Olen küll maha rahunenud, aga kohale ei ole veel jõudnud, sinna, kus ma olema pean. Tükid mu hingeperest on juba üksteise vastu triivinud, nüüd on mul usk selle võimalikkusest ja see on piisav pinnas edasi unistamiseks. Soko juba ütleski ära: my dreams dictate my reality. #transurfing

Eks seegi suvi tule omamoodi metsik, nagu ta alati metsik on olnud. Huvitav assotsatsioon lähiminevikust on veel muidugi see, et reedeöiste üllatuste tipuks rändas mu käekotti Imovane. Mu vana armas jõhker armuke, nagu see teinegi, inimesekujuline. Nüüd ma siis värisen jälle natuke. Aga see on nüüd küll viimane peatükk selles loos.
Ainult üks asi ideaalsest mehest veel: ta paneb mu suu kinni.  Ta valitseb mind valitsemata, ta paneb mind tahtma parem inimene olla ja ergutab mu vaimu. Lükkab mu vastu seina või pikali ja ei kahtle. See mees teab, kes ta on ja mida ta tahab. Nagu minagi tean, et ma võin lubada tal end allutada - ainult seetõttu, et ta teab sellest lugu pidada. Ta pole mitte jäme, vaid nii rafineeritud, peenekoeline, et võib omale lubada vaikimise passiivset ülbust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar