laupäev, 4. aprill 2015

punase kuu varjutused eilses öös

Sõitsin eile Tallinnasse selle peikadejama eest. Tulen siis bussist maha Vabaduse väljakul, kaks maja enne Mari kodu, ja mida ma näen? Tartust, kolme järjestarmuva poisi juurest - et koperdada ikka selle ainsa ja õige otsa?!
Jop Antonio!
Nalja teed mu kulul või, kosmos?

Ah et, koliksin liidu majja  t e m a  korterisse? No vaatab seda asja... kuigi ma seal Supilinnas juba hakkasin vareste ja kassidega läbi saama.. mhmh.

Ja bytheway mu vanavanaema, kes on siiani elus, tema 10. järeletuija, see on siis MU VANAONU, kellega ma tutvusin MUSTA PUUDLI PAARI EES EILE ÖÖSEL õlut juues.
Ta ise ütles "Ants.." ja ma ütlesin lihtsalt "Leida..:" ja sõnu polnudki rohkem vaja. Muidugi ta oli väga tige selle naise peale. Nagu mina alati olen olnud. Nahhui lased Siberis oma pere juurest jalga ja siis on lambist kuskil 10 järeletulijat? Leida, oleksid võinud ikka jalgu veits koomal hoida.

Me vahetasime temaga kõrvarõngad ära. Mul olid mu iiglaammused puhtad hõberõngad, temal, ma nägin juba kaugelt, pikad rippuvad, mingite kivikestega. Sobivad mulle.

Tõelist armastust ei pea taga ajama, nagu ma arvasingi. Tõeline armastus ei allu ühelegi su provokatsioonile, mitte ühelegi plaanile - see elab puhtast elaujõust, mida enam sa talle selleks voli annad. Me ei pea kunagi muretsema selle eest või pärast, mida meil pole, me peame armastama seda mis on olnud, mis meil sellest kõigest nüüd alles on.

Inglikaardid ütlevad:
TERVEMINE
TÕDE JA AUSUS
MANIFESTATSIOON - Kui tegu on armastustundega, tekib mõtte ning tunde liitumisest peagi ilmsiks saav tuum. Saate oma uute mõtete kaasa aitamiseks uskuda ning tunnete, unenägude või visioonide kaudu saabuvat Jumala ja inglite saadtetud juhiseid järgides.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar