teisipäev, 7. juuli 2015

Siin Saaremaal

Eile enne magama jäämist
ma igatsesin teda väga
nagu oleks ta mind puudutanud
kuigi ometi
ta ei saa minuga isegi kokku

sellele ma ei julge loota
et ta tahaks

aga ta tuli jälle
hoopis unenäkku
vestlesime seal pikalt
muudkui käis mul järel
tahtis teada, mida ma mõtlen
kuidas mul läheb
ja ma rääkisin talle kõik
oma mõtted ja mured

Kas ma kunagi ühtegi poissi
nii kaua taga olen nutnud
varsti saab kaks aastat täis
ja ma ei taha kedagi teist


*
Täna hommikul kuivatasin tormi käes juukseid
õudne maru vahetas laupäevase päikesepaiste
kass kadus korterisse ära
ma ei tea, kuidas see võimalik on
kas see on orkaanihoiatus
või minu unenäokurbus
mis ta haihtuma pani
igal juhul tunnen end süüdi
et selliseid tundeid tunnen
selliseid mõtteid mõtlen

Rohkem kui midagi muud
eelistaksin olla Debussy klaverimäng
kui kurb eesti poetess
tagaigatsemas oma ainukest
lemmikut eesti poeeti

*
on midagi meis
millest nad kunagi aru ei saa
pole plaani, vaid unistus
pole aega, vaid hetk
mida kaugemalt vaadata
seda selgem see näib

hinnangutes on valu
mida ma sulle ei anna
sest ei unusta merd
mille lained mind murdsid

ses meres, mida ma tegin
ja miks - ei mäleta
tung hõljuda oli vaid suur
aga põleda saab vaid
kuivalt ja kainelt
nagu ma nüüd olengi

vaid sinu raamatute tuhk
piinab veel kui hävind võimalus
lugeda su elu lehekülgi
kuni surm meid lahutab


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar