pühapäev, 21. veebruar 2016

SÜGISBALL


I

Lähen oma tunnetega tänavale nagu hoor
et lasta vihmal pesta
maha illusioonide loor

Kõike mida ei vaja pean kaotama
et ruumi oleks võidul
mis lihtne nagu vihmasadu
kui tuulehoog mis pühiks
olemise mõttetust


Üksi olles on hingesügis
kuldne ja krõbe nagu puult langenud leht


Sellepärast oma tunnetega nagu hoor
olen kesk tänavat
su maja ees
mis värvitud mu südame värvi







II
Oma nahalt sinu lõhna
otsin täna õhtust üksi
et unustada täielikult iseennast
läbi sinu näen ma võimalust


Sinus näen ma võimalust
olla oma hinge kodus
olla vait ja üksi
koos sinuga on sama
sest ühel alati pooli on kaks


Kaks kes teine teise otsast
üksteise poole liiguvad
ja kokku saades kumbki
midagi enam pea ütlema

teineteisele mis tõde
sest vaikimine keel
mis alati on rääkinud
mis minu tules, sinu vees




III
Siis lasen endal põhja vajuda
armastades meest keda ei tunne
aga nagu teaks
meist ammu enne olnud ajast


Siis lasen endal põhja vajuda
armastades mehe venda
kes andis mul käe
ja kutsus mind kaasa
et avastada iseenda


Siis lasen endal põhja vajuda
kui ma minema pean
tüdrukuna kes olen
et armastusele alati järgnen
sest see ainuke, mis
üldse tegelik on


ja ainuke kindlus ka armus
on muutumise konstant
mis suurem ja tähtsam
kui me ühine tühine elu


Me oleme, et luua suuremat meist
surematu on hing
milles loome teineteist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar