kolmapäev, 27. aprill 2016

UNISTUSTE PRINTS


maailma esimene supermodell suri
hülgamishirmu
kõik
mida ta tahtis oli perekond
mis poleks tükkideks lagunenud
selle parandamiseks
leidis ta heroiini
ebastabiilsed armusuhted
võõrutused maailmade vahel
mis kokku ei kuulu
sina leidsid mu selle kõige keskelt
ja ma langesin nagu sõltlased ikka
suuremate dooside himu
sest sina olid liiga hea, et olla tõsi
ma ei pidanud end väärt olevaks
midagi nii tõelist ja lihtsat
ja ainult sellepärast
su kaotasingi
kui supermodell AIDSiga oma viimastel päevadel
sai lesbiarmastuse asemel
teda hüljanud ema
täieliku tähelepanu
võis ta surra
aga sina tulid enne
kui ma süstlani jõudsin
ainult unerohtude vatt
ja kõik, mis tänavatel end kätte mängis
tassisin koju
silmad pahupidi
elada oli vaja praegu
elada on vaja praegu
ja kuigi aeg läheb oma teed
neelab ta ikka meid alla
ent lainete loksumises
virvendab minevik
ja ma mõistan
elu on samasugune nagu alati
ja iga päev on surm sina
mu unistuste prints

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar