kolmapäev, 27. juuli 2016

miks ma ei tunne süümepiinu tuttavate ees, kellega ma ei suhtle

Pean igaks juhuks paistma tegelikkusest ülbem - ja lõpuks ometi on see mu teadlik valik. Kõik õiged vastused on mu sees alati olemas olnud ning kõik teod - ükskõik, kui mõtlematud, - on alati nii õiged kui nad parasjagu olla saavad. Hea on teada saada reaktsioonide sisulisi põhjusi, et vältida edaspidiseid korduvatesse mustritesse langemisi; et valida targemalt senistest variantidest eelkõige oma suhtumisega iseendasse, teadvustades, et välise vaatamine ja nägemine on vaid peegeldus mu sisemistest maastikest; et OBJEKTIIVSUST ei ole olemas, sest vaatleja on infot sisaldav info koguja, mis töötleb ümbritsevat vastavalt juba olemasoleva informatsiooni põhjal.

Türa, ma olen nii tark ja mine vittu et mul üldse raha ikka veel ei ole. Ja kuigi see loob eelmainitud poosiga lõhe minu ja enamike inimeste vahele, kellel raha ON, siis olen ma siiski tänulik (iseendale! et ma sellest aru saan) võimalusele mitte olla sunnitud kohtuma inimestega, kes on igavad või küündimatud, mitte piisavalt empaatilised. Ma ei pea mitte kellegi ees tegema nägu nagu mind kotiks mingid mitte kuhugi jõudvad vestlused, sisutu glamuuritsemine või neurootiline pasaloopimine. Ma ei pea mitte kellelegi tasuta psühholoogi mängima, ma ei pea olema mitte kellegi emme ainult sellepärast et ma armastan inimesi, ja eriti lapsi. Ma ei pea end raiskama selle peale, et keegi saaks end minu peal välja elada, sest mitte ükski inimene ei peaks laskma endaga niimoodi käituda. Ja minu vahetu reaktsioon on - vähegi vaimsesse sfääri küündiva olendi jaoks - hea ja EDASIVIIV jõud, sest minus ei ole valet. Ja käigu putsi KÕIK inimesed, kes tahavad, et ma teeksin nende jaoks paremat nägu sellest, mida ma tõeliselt tunnen.
Ja mingegi kõik suht putsi ka, sest ma hakkan aja pikemas perspektiivis kaotamagi huvi inimese individuaalsuse suhtes, ma näen teda järjest enam kui stereotüüpide kogumit, skänneerides tema vaatluse põhjal lahti tema kõige dominanatsemate omaduste tõenäolised avaldumispõhjused. Ja isegi kui ma ei taha seda teha, lähen ma uksest välja ja näen seda vagurat keskpärasust, mis kriiskab oma tänapäevas ja ajab mu igavusest oksele.

Iga suhtlusakt on enese teisele suhtluse poolele pühendamine. Mina annan sulle midagi endast ja sina annad mulle midagi vastu - naturaalmajandus, kus jagatakse seda, mida kumbki endas kultiveerinud on. Me ei pea sööma, kui meil kummalgi raha pole, aga kui me oleme teineteise jaoks sisuliselt olemas, hingepõhjani, siis see, kas ja kui palju kummalgi raha on, pole niikuinii küsimus. Ja kui ma väidan et ma ei viitsigi suhelda inimestega, kes mulle välja ei tee siis on see summa suhetest, kus ma miinustesse olen jäänud.
Kui sa arvad, et ma ei tea, et ma olen liiga kapriisne või nõudlik, siis sa eksid, sest see piinab mind kindla peale hullemalt kui ühtki neist inimestest, kes tahaksid minuga suhelda, aga ei julge, sest ma olen nii "ettearvamatu". Jah, ettearvamatu olen ma kindlasti neile, kes ei viitsi mind tundma õppida - kes ei viitsi teisesse inimesse, kes neist ehk keskmisest rohkem erineb, süveneda. Ja ei, selliste tussidega ei viitsigi ma tõepoolest suhelda. Mul pole vaja laike, et tunda end tegijana. Mul on vaja sõpru, kellega mind seob ennekõike vaim, mis sujub mateerias.

5 kommentaari:

  1. Tere sõbrad, mu nimi on Hilvar Mennik, ma olen pärit Pärnust, Eestist. Olen siin, et levitada häid uudiseid puudustkannatavatele inimestele. Ma olin masenduses, kui mu naine lahkus mu juurest teise mehe juurde, kuna mul paluti töö lõpetada, kuna mul oli vähk ja ma sain katki. Ta võttis mu ainsa tütre ära, nii et minu ainus võimalus oli surra. Üritasin talle helistada, kuid ta eiras mind, saatsin talle tekstsõnumeid ja äkki vastas ta ning ütles, et ma ei peaks talle enam helistama ega tekstisõnumit saatma, nii et ühel päeval võtan ühendust mu sõber facebookis ja ma seletasin talle sõna otseses mõttes ning ta rääkis mulle ka, et tal olid samad probleemid ka varem ning ta tutvustas mulle doktor osagiede nime kandvat õigekirjapakkujat, saates mulle oma isikliku e-kirja ja ma võtsin temaga ühendust aadressil [doctorosagiede75@gmail.com] ja ta vastas mulle kiiresti, selgitasin talle oma probleeme ja ta käskis mul mitte muretseda, et ta on nii teinud, et nii paljude inimeste jaoks olen mees, kes ei uskunud kunagi loitsu, kuid otsustasin seda proovida, ta kinnitas mulle 24 tundi, et loo õigekirja ja ravib mind ka vähist ning aitab mul paremat tööd saada ja äkki saatis ta mulle oma haiguse ravimeid. Võtsin seda vaid 2 päeva ja olin vaba. Ma ei uskunud oma silmaga järgmisel päeval, koputas keegi mu uksele ja ma ei oodanud sel päeval kedagi, et äkki oli see minu naine Pisarad ja ma ei suutnud seda taluda. Ta palus mind ja palus andestust kohe. Sain kõne oma ettevõttelt, kus olin töötanud aastaid, et mind ülendati USA paragoni ettevõtte juhiks. Palun aidake mul tänada arsti osagiedet ennistamise taastamine, mille olen kaotanud, palun palun abi vajavatel inimestel pöörduda arstiga osagiede poole tema isikliku e-posti aadressil doctorosagiede75@gmail.com või whatsappiga telefonil +2349014523836 tänu, et Jumal õnnistaks neid, kellel on selle tunnistuse lugemiseks aega, et õnne saata

    VastaKustuta
  2. TESTISTAMINE KUIDAS MINU LAENU SAAN JURIIDILISEST ALLIKAST (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, ma olen nime järgi proua Judy ja ma elan Jordaanias Russeifa linnas. Ma olen nii palju õnne ja rõõmu täis, tahaksin rääkida Jumala headusest minu elus, pärast nii mitu kuud proovimist saada laenu Internetis ja oli pettus, nii et mul tekkis meeleheitlikult võimalus saada laenu seaduslikult laenuandjalt Internetis, siis näen sõbra kommentaari nimega Tracie Rush ja rääkisin sellest legitiimsest laenufirmast, kus ta sai oma laenu kiirelt ja hõlpsalt, ilma stressita , nii et ta tutvustas mind hr Elijah-nimelise mehega, kes kontrollib firmat nimega Loan Credit Institutions, ja seepärast palusin madalat 2% intressimääraga laenusummat (90 000,00 USD), nii et laen kiideti heaks ja deponeeriti oma pangakontole, mille abil ma suutsin oma ettevõtte käivitamiseks ja arvete tasumiseks laenu saada, seega soovitan kõigil, kes on huvitatud kiire ja lihtsa laenu saamisest, võtke palun nendega ühendust e-posti teel :( loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991 saate mis tahes vajalikku laenu d täna,
    tänan teid, kui lugesite minu elu suurimaid tunnistusi.

    VastaKustuta
  3. TESTISTAMINE KUIDAS MINU LAENU SAAN JURIIDILISEST ALLIKAST (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Tere, ma olen nime järgi proua Judy ja ma elan Jordaanias Russeifa linnas. Ma olen nii palju õnne ja rõõmu täis, tahaksin rääkida Jumala headusest minu elus, pärast nii mitu kuud proovimist saada laenu Internetis ja oli pettus, nii et mul tekkis meeleheitlikult võimalus saada laenu seaduslikult laenuandjalt Internetis, siis näen sõbra kommentaari nimega Tracie Rush ja rääkisin sellest legitiimsest laenufirmast, kus ta sai oma laenu kiirelt ja hõlpsalt, ilma stressita , nii et ta tutvustas mind hr Elijah-nimelise mehega, kes kontrollib firmat nimega Loan Credit Institutions, ja seepärast palusin madalat 2% intressimääraga laenusummat (90 000,00 USD), nii et laen kiideti heaks ja deponeeriti oma pangakontole, mille abil ma suutsin oma ettevõtte käivitamiseks ja arvete tasumiseks laenu saada, seega soovitan kõigil, kes on huvitatud kiire ja lihtsa laenu saamisest, võtke palun nendega ühendust e-posti teel :( loancreditinstitutions00@gmail.com) VÕI WhatsApp: +393510483991 saate mis tahes vajalikku laenu d täna,
    tänan teid, kui lugesite minu elu suurimaid tunnistusi.

    VastaKustuta
  4. Kas vajate mingit finantsabi? Isiklikud laenud? Ärilaenud? Hüpoteeklaenud? Ettevõtte laenud? Põllumajanduse ja projektide rahastamine? Anname laene 2% intressimääraga! Kontakt: (dakany.endre@gmail.com)

    Kiire laenupakkumine.

    VastaKustuta
  5. Kas vajate oma rahaliste vajaduste lahendamiseks kiiret tühja sularahaautomaadikaarti ja ma tahan lihtsalt maailmale oma kogemusi kõigile öelda. avastasin häkkiva kuti nimega Mike. ta on oma tegemistega tõepoolest hea, uurisin BLANK ATM CARDilt. kui see töötab või isegi eksisteerib, siis proovisin seda ja küsisin kaarti ning nõustusin nende tingimustega. kolm päeva hiljem sain oma kaardi kätte ja proovisin seda lähima enda lähedal oleva sularahaautomaadiga, minu suureks üllatuseks töötas see nagu võluväel. suutsin välja võtta kuni 4000 dollarit. See oli uskumatu ja kõige õnnelikum päev mu elus. ühtegi sularahaautomaati pole, TÜMBA ATMEKAARDIT EI SAA sinna tungida, kuna see on programmeeritud erinevate tööriistade ja tarkvaraga. ma lihtsalt tundsin, et see võib aidata neid meist, kes vajavad finantsstabiilsust. Kaart on minu elu tõesti muutnud. kui soovite nendega ühendust võtta, siis SIIN on meil: blankatm156@gmail.com

    VastaKustuta