pühapäev, 11. september 2016

Pole midagi seksikamat kui hing, mille eest on hoolt kantud.
Kõige tähtsam on mitte karta.
Mõtlemise kõrval on sama tähtis tunda. Olla tõeliselt elus on lasta neil mõlemil üksteisest läbi voolata ilma hirmuta väärastuda, sest pole võimalik eksida, kui pole halbu kavatsusi.

Ma olen kire sünnitis ja sellisena jääbki maailmasse minust kõige ilusam märk.


VATICAN VIBES

neid, kel ainsaks tugisambaks
ja kindluseks vaid suitsud taskus
ei peata miski
kes juba noorelt lendu lastud
neid enam kinni püüda ei saa

enne kui tuleb lumi
oleme selle linna vallutanud
usuga
mille kuulipildujad on ütlemata
sõnad lausete kahvatus varjus

lapsevankrite kolonnid
mööduvad kui ülesmäkke pedaalid
neist eemale mind sunnivad
ning ma hoiatan:
sünnitage vaid geeniuseid
looge kristuseid ja maarjaid
muidu
on sama hästi kui lõpp
sest üksi ei päästa end ükski

ainus revolutsioon
on iseennast kasvatada
pärast peaga vastu seina
jooksnud verd
mis kuivab nahal kui meeldetuletus
trükimust ei ole loonud valitsust
milles olla õiglane
vaid sa ise
soovis, mis on südames


*
seal, kus pole enam rööpaid
ja langenud puud
killustikku kipuvad embama
istub keegi teine
vananaiste suve krõbedas rohus
ning ütleb endale rahu
olnud tundeid ei kustuta
aga need tuhmuvad
tarkuseks tulevikku
nagu seemned valude väetises
millest kasvab mühisedes
ennenägemata vilju
mille säilitamiseks marinaadi komponeerib
see keegi
kelle kohta mõni ütleb jumal
või nõid või
inimene


*
kuulen samme enda taga
kuigi seal näha pole kedagi
mõtlen miks
on vaja mul kuulda
nii teravalt
ja olen tänulik
et ilmutuse
ette mul kantakse
veel elavaid

sest ise elan veel
täiesti kohal oma kehas ma
kuigi hing nii tihti
kipub rändama
seisatan
kuulen jälle samme enda taga

mida nimetu must tahab
sama, mida tahavad elavad?
olla meeles
mis teab kuidas armastada

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar