laupäev, 17. september 2016

you asked what happened and I only say a russian romance

Armunud olla on ikka tegelt päris tüütu, ja mul on hea meel, et see seekord nii ruttu ja valutult läbi sai. Ei pea enam luuletusi kirjutama ega midagi. Vahepeale on muid sensatsioone ka toimunud. Korraks jõudsin isegi murelikuks muutuda, aga see tuli ilmselt ka alkoholist. Aga täna tulin koju, nagu oleks palavik olnud, jõhker nõrkus oli peal. Vara ärganud ja üldse mitte maganud palju, sest Kuu.. ovulatsiooni ajal täiskuu. No comments needed.
Aga sõin kodus madalaenergilist rämpstoitu ja hakkasin oma kaitse kaelakeed kokku panema, tuli (ilmselt suitsukvartsist) normaalse inimese tunne tagasi.

LOOK AT THIS LIFE
HOW CAN THE STAKES BE
LESS THAN HIGH?


Mu kaasaja lemmikartistil Michelle Gurevichil tuli uus singel välja. Selle kuu lõpus album. Ma tunnen end nii kaasaegselt! Ja ma tean ainult ühte inimest, kellele see meeldib! SO EDGY IT  H U R T S!!
Samas, keda ma ka tean. Mingeid väheseid inimesi, aga üsna põhjalikult, sest nad kõik tahavad mulle oma saladusi rääkida. Nagu mul oleks midagi valida siin elus. Sellepärast mulle unistada meeldibki, et siis on mul vähemalt mingi illusioon, et ma juhin oma elu mingilgi tasandil ise. Siis unustan ära, mida ma olen unistanud ja hakkavad tulema deja vu'd. Oi oi oi, mõni on kohe viiekordne. See tähendab, et mingi asjad saavad lõpuks teoks, ilma et arugi saan, kuidas see juhtus. Polegi vist oluline.
Let this love be what it wants
it wants to be fucked up

Aviva Aviva Aviva
come on let's have a trheesome


Omg tahaks jälle akna peal suitsu teha. Kell on liiga vähe, et vabalt võtta. Naljakas, ma oleks ikkagi nagu 14aastane veel. Ja järgmisel momendil nagu 104aastane. Ma ise ka ei tea, kuna kumbki mus end ilmutab. AGA POISTEGA MA KÜLL ROHKEM EI TEGELE, ma pean koolis käima. Deaktiveerisin pühendumusest isegi Twitteri ära.

Ma ei teinud sinna varikontot.
Mulle täitsa piisab raamatutest, jah.
Aa, ma olen ilmselt disillusional, öeldes, et ma kellegagi magades niukest põhimõttelisust läbida suudaks. Tegelt on see eeldus teise inimese emotsionaalselt kõrgest tasandist lihtsalt. See on ju jälle aint mingi lugu, mida mulle peas mängida meeldib. ..kaaslasi on rohkem vist vaja. Et neis pettuda? Ei, et aega veeta. Voodisse ise ei roni. Mul on nii rafineeritud maitse, väga raske on elada. #diva #hustler
Kuidas mul ikka saab nii igav hakata? Ma ei oska enam omaette olla vist siin. Samas - igavus on märk tervest vaimsest tervisest. Ei ole kinnisideesid, ainult mängulust ja total acceptance.

Okei meil keegi oksendab praegu. Ja see ei ole mina. Isegi porri isu läheb ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar