laupäev, 8. aprill 2017

you leave me with no love

See, et mehed mind armastavad - austusväärselt ja lugupidavalt, peale kõige muu - ei tähenda, et ma oleksin naiste vastu. Ma ei ole millegi muu, kui vabaduse võtmise vastu. Seistes silmitsi puhta õelusega, tuleb mul jääda relvituks.

Kui naist ümbritsevad haiget inimesed ja ta saab naudingut ainult sellest, kui ta saab neid siis ravida, siis on tegu küll väga haige lõksuga. Kõik naised ei ole sellised, mul on olnud väga palju väga lähedasi sõbrannasid, aga kui ma tajun HAIGET LÕKSUPÜÜDMIST, siis on tegu ebaterve inimesega. Sõpru ei püüta, need tulevad ise. Kõik sõbrad ei ole samasugused. Ja eos olen ma teadlik olnud sõpruse loomulikkusest, miks muidu on suhteid nii kahekümneaastaseid ja kahekuuseid - ma olen kogu selle aja kogenud emotsionaalset arengut. Loomulikkus väljendub ka selles, et hakkan refklekteerima kõige nõrgemat külge: sõpruse sisu on nõrkuse mõistmine. Mitte saladuste kui faktide teadmine ei ole intiimsuse sisu, vaid mäng headuse ja kurjuse piiril, milles vajalikke elektrilaenguid impulsseerides edastada energiat, mis toimib isetervenevalt. It does take strenght to be gentle and kind.

Ainult surm tõrjub armastust, sest see on surma vastand. Armastus ei karda surma, sest see on võitmatu. Küll aga võib armastus ka hüljata, sest see on kõikvõimas. Surmal on armastusest kasu ainult siis, kui ta saab tema eluenergiat lüpsta. Alati taanduvad mürgised tunded just sellele tasandile. Selles elu klišee peitubki. Tõde muutub igavaks pärast seda, kui saad aru, kui lihtne see on. Kõik muu on ainult mängu küsimus. Pole negatiivselt ajendatud sisendit, puudub ka negatiivne tulemus. Mul ei ole naiste kui sooga probleemi, aga naistel on iseendaga sitaks probleeme, mida nad minu kaudu välja elavad. KUI MA AINULT LASEKS NEIL SEDA TEHA. Ja see limiit on täis: sukavarrastega ei tulda minu surma ähvardama.

Kui mõne inimese jaoks poleks see puuduliku ja rikutud läheduse pärast, meeleheitest, ainuke võimalus...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar